for stalkers , good luck ya ! do the best . the owner : raihan khairuddin . you may now . everything that kau tak puas hati , TALK TO MY HAND . cheer it :)

Thursday, May 5, 2011

you are MY HEART BABE :))


yeahhhhh , heaven gileee dapat gey HOSTEL kesayangan kitorang 3 tahun lepaas. hmm , terLALU banyak memory lol dr F1 sampai F5 ni. heeee . kat sini lah aku jmpe sume membe yang boleh dipanggil sahabat. then, sampai2, jmpe PUAN NORZILAH awang dulu. hehehheh , macam2 gosip kau kitorg denga kan. hmmm, sian puan skrg. next year dah nak pencen dah kan. peh, skrg ni dah kamcing wooo ngn kitorg. dulu, asal kitorg nampak dye je mesti lari, asal kite lari je, nampak dye. hahahha. HOSTEL skrg dah tak best dah kan. siap ad CCTV tu. tempat yang strategik cabot plak tu. nasib baik mase zaman aku takde lagi. heee, mau kantoi kang. habis beGOSSIP ngn puan, kitorg naik skola. dah 2 TAHUN, baru nak dtg amek sijil lah kan. wakkaka, jmpe cikgu sume2 , C.LELA, C.ZURAIDAH, C.ZULAIHA, SS, mcam2 ag laaa. sgt2 baik dyorg. kau lah pelita buat kami. ecehhh, ayat dramatis betoll. lepas tu meresap je kan tengok bangunan yang tinggi melangit tu. kitorg yang merase habuk2 mase buat tu , korg budak2 baru yang sedap rase ae ? lagi2 budak ni haaaa. heeee :) joke je laaaa. dah puas berJIMBA dekat ssi tu. turun balik lalu hutan gey cityCITY petakSQUARE. jmpe laaaa membe2 lain.


 CIK ZARITH

  





SYUHA budak skola dengan si MARIA gigi niii. heeeee. rindu aku nak sakat si maria gigi niii. heeee. yang si SYUHA ni plakkk. nganjing maken hebat babe. mentang2 lah budak skolaa, nak kene kan kitorg plak kan. 











CIK OLYY yang sedang bahagia nyyyy. amboiii, tengok tuuu. nak makan pon sibok on fown. acane nyyy? since lepas skola kot kitorg dah tak jumpe, ingat senang ke nak juumpe balik lepas habis skolah nyyyy. si BESCOT lagi lah satu hal. dah berabad aku tak jumpe dye. jauh plak tuuuu. ggrrrr, sangat2 rindu kau lah bescott. heeee :))








and Lastlyyyy, ni mase ramai2. tapi | PYAH n IZZANY | tade. dyorg dah balik dulu time nyy :(( si anak ALIMON plak , bedating je tauu. mane lah aku tak geram ngn dye. aku kluar nak jalan same2, ni ad dye gey jmpe org lain . nasib lah aku ni sayang korg tau tak. huish. ok lah. 2.20 a.m already. esok agenda JOG-ing. taddaaaaa. happy dream-ing :)) <3