for stalkers , good luck ya ! do the best . the owner : raihan khairuddin . you may now . everything that kau tak puas hati , TALK TO MY HAND . cheer it :)

Sunday, December 5, 2010

AKU TAK BODOH :)



okay , 2hb hari tu aq tgok cite ni . aq panggil cite bodoh even title dye AKU TAK BODOH . hahaha , mane tak ye . lawak memang lah lawak , tp oke lah . mungkin aq je rase bodoh time ni . yang penting , story ni byk pengajaran . sangat berguna . especially for parents2 .

  • jangan abai kan children
  • kalau anak nakal , makne nye dye ikot kite ! hehehehehe :) (very like this )
  • give more time for them
  • jangan asyik nak marah je even bende tu betol :)
  • and paling penting , selalu lah PUJI anak2 :)))

haaaa , tengok ! banyak kan ? aku macam nak suruh je mak aku tengok . hahahahahah , patot tak ? patot kott . heeee *

scene budak2
this one paling tak boleh blah . hahahha , budak2 ni ingat kan , kalau pegang tangan and pusing2 pokok , tros dapat anak . hahahahhaha . gile bedekak aku tengok . pas uh si laki tu takot dapat baby , dye suruh nye kawan dye tu makan NENAS banyak2 . bodo right ? sebab tu name cite dye aku tak bodoh . hahahaha , SENGAL !

SCENE DALAM CLASS :
haaaa , yang ni lagi lah best ! cikgu ni nak rampas handset . care lah CIKGU ! missed call sorang2 ae ? good lah . pas uh bole ae student ni , tendang handset dye pas2 satu class sebab na selamat ? oh god , kaye gile , calar handset . dah la mahal :)

AERIL ZAFREL !
weeeeeee ^^ . OMG ! asal lah mamat ni terSANGAT hensem huh ? aduyaiii , tak bekelip aku tengok part dye . gah , kalau lah dye ni aku punye , memang aku ikat je dye . heeee *

okay raihan .
stop dreaming lah !
love my soul
*___*